Snart dags.

wiho, mitt första blogginlägg ever!

Håller på o fixar lite med bloggen, blir inte riktigt som jag vill...
Får lägga lite tid på det en annan dag.

Nu äre bara 3 dagar kvar till jag åker. Det känns lite sjukt faktiskt. Blir riktigt nervös när jag tänker på det.
Har iaf växlat pengar o inhandlat en del jag skall ha med. Men måste packa mera o fixa lite mera saker innan det känns lugnt.

Inge jobb imorrn så då har jag halvdag på att fixafixa. På kvällen blire partaj!! =)

nej nu ska ja kika vidare på Idol.

Peace!

Kommentarer
Postat av: therese

Vi ses ikväll!!! =)

2009-10-02 @ 11:20:18
URL: http://slutavarafet.blogg.se/
Postat av: Cassa

Kolla va fin den blev!! Tack för igår, jag saknar dig redan. <3

2009-10-03 @ 11:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0