Sjukling

Att ligga dödsjuk hemma är ok, men att ligga dödsjuk i en annans säng är inte ok. Att ligga dödsjuk i ett annat land är inte alls coolt!
Börjar dock känna att jag kan röra på mig lite mer nu än i natt/morse som var Mycke värre.. Kände mig döende.
Det började i typ förrgår med värk i varje muskel, leder i kroppen. O igår slog det till med feber o skit.
Klarade mig igenom en låång dag i skolan och 2 avskedsdrinkar för Lara som åker hem i helgen =(( usch va tråkigt!

Och, jag måste ju berätta det häftigaste av allt, som får mig att må lite bättre i min sjukbädd. Jag, Lara & Monique tog oss till Piccadilly circle o vadrade till en najsig bar som jag o lara var på förra veckan.
När vi går förbi där så är det staket uppställt runt gatan och utanför bion (som låg vägg i vägg med baren) var det en lååång röd matta. Så vi fatta direkt att det var nån film premiär, och att George Clooney skulle gå förbi där.
Men det var nån timme kvar så vi tänkte, ah det skulle ju va roligt o se honom men nu dricker vi drinkar.. Så när klockan var kvart över 6 - halv 7 ser vi att det är smäckfullt med folk, o alla börjar skrika. Vi hade fönsterplats, så vi hoppa upp i soffan och försökte se.. Så vi kuta ut o hoppa runt o försökte få nå bra bild, ja lyckades klämma mig långt fram o skulle få närbild, min kamera började krångla (typiskt när man är för ivrig) Men lyckes få in nån bild iaf. och ja var såå nära att röra honom =) Men vart för konsentrerad på arr försöka ta en bild. Haha.

Så sprang in igen o typ skrek som ett par barn. och Lara lyckades skaka hand me honom.

Det var väl det ändå roliga denna dag. För Niklas hade sin rygg opreration, o jag var nervös o tänkte på honom extra mycket, o det vart ju inge bättre av att ja var sjuk oxå.. var lite extra gnölig..

Annars flyter allt på här. Lång och seg dag idag. Tur att ja har internet, annars hade jag nog inte överlevt!
Längtar hem! spec nu när ja är sjuk o när Niklas ligger där hemma, nyopererad o sjukskriven... suck!

Men det gäller att göra det bästa av allt, och tänka på hur roligt det blir att komma hem sen ist. o ta vara på tiden jag har här. För jag trivs verkligen i London. Det är en riktigt häfftig stad!

Nej nu ska ja dricka mer vatten o te o kika sex and the city=)
Take care!


Cosmopolitan (:



cheers!


George! =))


Kommentarer
Postat av: therese

ÅHHHH George bara sådär liksom, fan va ballt!!!



Krya på dig gumman pussis

2009-10-16 @ 15:27:52
URL: http://slutavarafet.blogg.se/
Postat av: ullis

Krya på dig!! Riktigt coolt med George.. I like! :) Och sex and the city är en klassiker när man är sjuk.. Ligger själv på soffan med feber så det var bra att jag blev påmind :) Kram från lund och lycka till over there!

2009-10-16 @ 17:00:35
Postat av: Isabelle

Klockren bild på kändisen Frida ;) hehe. Hoppas att du har det bra därnere gummsan! Puss puss

2009-10-16 @ 17:53:16
Postat av: Malin

Grym bild på George!!! coolt att ha sett honom :D Krya på dig vännen <3

2009-10-18 @ 20:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0