Ny vecka ny Level.

Ny vecka somsagt. Fick schemat i lördags och det var tyvärr till det sämre.. Lektionerna är mer utspridda med massa håltimmar, vilket blir rätt drygt då man inte hinner göra alltför mycket där imellan..
Men pratade med min lärare idag om att flytta på några lektioner o förhoppningsvis skulle det gå. Han skulle återkomma imorgon.

Efter skolan i lördags tog jag först en öl med en klasskompis sen mötte ja upp Monique o Zara. Åt mat & tog en till öl, åkte hem till deras residence för ombytte o lite mera god dricka =)
Efter massa fixade, som dock drog ut på tiden för mycke, tog vi oss ner på stan och gick in på nån klubb ja inte kommer ihåg namnet på.. Men vi dansade en del o hade kul tills det blev föör mycke folk o Frida började må liite dåligt.(...)
 Vi tog en taxi hem, o ja. resten är lite blurrigt. Sorry mother!

  
        På väg ner mot party.
  
                      Haha :-)                                              Vår goda blanddricka =)
 
                             In da club.

Mådde trots detta hyffsat bra på söndagen. Skulle möta bror Jonatan vid halv 11, men efter att jag varit så duktig (trodde jag) med att ställa tillbaka klockan 1 timme där på natten, visade det sig att jag bara ställt tillbaka kl en halv timme, så jag var lite sen till träffen.. oops!
 Vi åkte iaf till Windsor Castle (jätte mysig liten by Btw.) o vandrade omkring. Var stort o häftigt!
"Oldest and largest occupied castle in the world".
  
                       Queens castle.
      
                     Brother =)                                                Queens garden.



Efter en rundvandring där på ca 2-3 timmar tog vi en afternoon Tea and pancake, vilket inte var lika gott som mina hemmagjorda pannkakor! Åh va ja ska äta pannkakor när ja kommer!! Oh I really miss the Swedish food.

Mysiga fiket. Kanske inte syns, men huset lutade en hel del..

Igår var en ledig dag, så jag tog mig till Oxfordstreet och kikade runt i lite affärer. Var in på bla. Primark (liknande Ullared, stort, billigt & massvis med folk), behövde lite leggings o dem kostar runt 1 - 1½ pund st (11-18kr). Billigt o bra! Hittade även ett par boots (som jag letat efter sååå länge!!) för endast 16pund. Så jag var nöjd, trots alla männsikor som puttades o trängdes. Helt sjukt va mycke folk.. Märks att många har höstlov nu då det är ännu mer överbefolkat.
 Gick sedan till Pret la Manger(stavning?), mitt nya favvo Kaffe ställe. Köpte en Jättegod sallad & Latte och gick till Hyde Park. Satte mig ner i solen med goda maten och läste bok. Mysigt!
Läser just nu om Twilight böckerna på engelska och dem är ju bara SÅ bra!! Jag "dör" lika mycke denna gång också. I feel crazy, he is just soo fantastic!


Min goda sallad!

 Började bli kyligt när solen gick ner o klockan var 5 så ja tänkte att det var dags att börja ge sig av hemåt (tar ju ändå nån timme hem + att ja skulle upp tidigt dagen efter). Men när ja kommit till min slutstation o tittar på klockan, så fick ja se att ja glömt ställa om mitt armbandsur till vintertid, så klockan var ju inte så mycke...haha va duktig jag känner mig ibland! Noot.

I idag ringde klockan 06.40, och gissa om jag var trött?. Skola kl 9.00 - 11.55 (med en rast). Break to 15.40 then school to 18.35. Dryg dag..
 Pratade därremot med en jätte trevlig tjej från Tyskland, så vi tog en lunch o kikade i affärer vid Piccadilly. Tyvärr gick hon i level 6 så vi har endast nån enstaka lektion ihop. Men skulle ut för nån drink nån kväll.
Imorgon börjar jag 14.05 o slutar lika sent som idag. Måste kika upp gym, känner i hela kroppen hur jag bara saknar att träna.. Ska försöka mig på långprom innan skolan imorrn, men vågar inte gå för långt så ja går vilse här omkring. Skulle vara så typiskt mig! haha.

Nej nu måste ja läsa lite till.. Edward saknar mig. :-)

Hoppas allt är bra med alla goa där hemma! Miss you like crazy..

Kisses from London


Kommentarer
Postat av: Papa Dread aka Linus

Jasså, så hårt du festar. Att du inte lär dig av dina bröder ;). Saknar dig gumman, pöss på dig

2009-10-28 @ 21:50:19
Postat av: Niklas

Ska visa dig hur dina klockor fungerar när du kommer hem! PUSSSS

Skitbra skrivet btw!

2009-10-28 @ 22:46:08
Postat av: Linda Jeanette

Bra bilder =)

2009-11-01 @ 03:33:45
URL: http://lindakihlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0