Natt.

Ligger i min säng och skall snart försöka sova. Känns tomt o ensamt. (kanske dels för att det inte är nån hemma) men mest för att jag saknar alla där hemma i Sverige!

Imorgon är det tidig skola, 9.00. Varje vecka har vi olika ämnen i skolan. Har haft om tex, medicin/alternativ medicin/hälsa och sånt där. Och en del andra saker, men mitt minne är kort så jag har redan glömt vad.. 
Denna vecka har vi iaf om rättegångar, advokater etc. Och imorgon skall min och en annan klass åka till en rättsal och sitta med & lyssna. Ska bli coolt faktiskt! Hoppas det är nå spännande mål som tas upp..

På söndag får jag en rumskamrat. A girl from Russia. Undrar hur det kommer bli!? Är ju van nu att ha rummet för mig själv, o sprida ut mig överallt. Jag får nog lov och ta att städa undan lite på lördag..

Och nästa lördag kommer min kära vän Thereeeese hit!! Wiho va kul det ska bli. Sitta på pub o drick öl & vin hela dagarna ;-) haha!

Förrsten, trots att det är höst och tråkväder (mesta dels) ute så har det faktiskt varit rätt varmt ute här. Runt 16 grader tror ja? Har iaf sluppit jacka i 2 dagar :-) Men kvällarna är oftast så kyliga så det är svårt att klä sig för varma dagar men kalla kvällar..
 Höst i London..

Nehepp, ska läsa lite mer om Edward sen soooova! Och sen drömma om min saknade prins.

Goodnight!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej Frida! Vilken härlig blogg du har! Är in och kollar nästan varje dag. Du verkar ha hel del skoj! Vi får ta och partaja när du kommer hem. Kan tala om att jag har en väldigt kärlekskrank kollega!!! Sköt om dig!!!

2009-10-29 @ 08:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0