Nästan frisk, äntligen!

Har då legat däckad i sängen sedan torsdag kväll.. Men idag är jag äntligen på benen! Fortfarande halsont, men ska träffa Monique i Camden Town. Måste träffa folk nu, känner mig helt isolerad i detta hus. Inte vart utanför dörren på nästan 4 dagar.. och så börjar jag få sådan shopping-abstinens!!
Kollat på massa Sex and the city avsnitt nu när jag legat nerbäddad, o de har ju för schyssta kläder. Så idag ska ja fira att jag nästan är frisk med lite nya prylar =) haha.
Har ju tyvärr fått knapprat Ipren så ja ska bli frisk fort (vilket jag inte skulle gjort om ja vart hemma..) Får ta en reningskur när ja kommer hem ;-)

Måste komma igång med nån träning snart oxå. Gymma o kanske dansa. Hitta en dansskola med "drop in" klasser, kanske vore nåt..saknar att dansa!!

På onsdag äre 1 månad till ja kommer hem. de ni! Har längtat som en galning efter Niklas o våran lägenhet nu när jag vart sjuk. Men ändå trivs jag så bra här. Så ja tycker Niklas kan komma hit o ligga sjukskriven ist =))

Nej annars hare ju inte hänt så mycke mer. Tråkväder ute. Har faktiskt vart lite sol i 3dagar, men då har ju jag bara fått legat inne.. typiskt!



Min "mamma" Emma kom upp med god mat igår kväll.. Hon har tyckt så synd om mig när jag legat döende. och det har ju faktiskt jag oxå tyckt..


Jag lyckades tvätta lite smått igår oxå, den lilla stunden jag var på benen.. Man tager vad man hager att häga i!

Nej nu ska ja hoppa på bussen, byta till tåg, sen Underground till Camden Town.

See ya later!

Kommentarer
Postat av: Gorillan!

Bra skrivet min minigorilla!!

Fin bild du har fått till där uppe, den är ny va? Alltså, headern..

PUSS

2009-10-21 @ 00:01:55
Postat av: Cassa

Snyggaste bloggen har ju du :D! Hoppas du är helt frisk nu! Hörs av snart!!<3<3<3

2009-10-22 @ 09:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0