Jag gillar inte rubriker..

Oj nu vare några dagar sedan ja skrev. Inte haft så stor lust, men skall försöka ta tag i det igen =)
Var som sagt t Camden Town med Monique i måndags, va fikade o så köpte jag jeans shorts o långlinne på H&M :p 
         
O Så var vi o köpte biljetterna =)       o käka lite god mat. Denna var en liten hambugare. Fick i mig halva!       

 Senare den kvällen träffade jag bror för fika o massa prat. Mys <3


Senskola tis & ons. Var förbi "centrum" här i närheten där ja bor före skolan i onsdags, kolla affärer o drack en såå god Latte! Prat (?) tror ja de hette nånting. Köpte en liten kräftsallad me avocado o Latten för 5pund. helt ok. 

 Lilla Salladen =)


Och igår (tors) var ja o Monique på LION KING!! Såååååå jäkla bra.. Båda hade gåshud under öppnings scenen med musiken, "djuren" o ljuset. Häfftigt o skit bra. Satt o bara log o njöt under stora delar av musikalen!
Var o käkade på en mysig modern restaurang innan med en norska, Sara. o drack mitt Första glas vin sedan ja kom hit. Gissa om det var gott?! och åt en steak with chips and bea. Soooo nice!



Underbara London!

Traskade på en bro till Musikalen..



   
2 rätters för 12 pund.

 
Hade hyffsat bra platser.


Beeeer !


Fick egentligen inte ta bilder.. Men lyckades få en iaf =)



I´m a Lion ! Grrrr  =)


Idag började jag 12.30 o slutade 15.25 (så drygt schema!) åkte hem o lämna väskan & jackan, o drog till "centrumet" ja var vid häromdagen. Hitta massor, men köpte 2 klänningar, ett lång/fest/linne, en kofta o As-heta skor! Måste dock vänja mina fötter vid klackarna :p


Nya kläder =)


Har haft en depp dag idag. Känns svårt att finna bra männsikor att umgås med. Har ju haft några men nu åker de hem på söndag.. Börjar iof ny level nästa vecka så då blire nytt folk. Tycker det är svårt att "klicka" med en del, då vi bara pratar på lektionerna, sen springer folk iväg till sitt...
Hoppas på bättre nästa vecka. Men får sån hemlängtan ibland vilket göre lite jobbigare.
 Men jag trivs ändå super bra här! Gillar London skarpt. Men hade vart roligare att dela detta med någon..

Nej nu måste ja sova. Skola 9.00 på en lördag. Nytt schema fårs imorrn, hoppas på bättre!
Take care.

Kommentarer
Postat av: Limplump

Nu ljuger du väl, du drack ju vin med oss när vi var där ;)



Love ya sis... pööööss

2009-10-23 @ 23:29:33
Postat av: Pia

Verkar vara hur fint som helst i london! vi lär ta och åka dit sen!!! :D

2009-10-24 @ 11:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0