Helgen.

Helgen var helt underbar!! Inte hunnit med att uppdatera på ett tag så här kommer lite info för er som vill veta.. =)

I torsdags åkte jag o Lara till Piccadilly circle, var in på nåt slags Museeum, Belive it or not. Vissa saker var helt galet o kunde knappt va sant, men det vare... Hade jätte roligt med massa knäppheter på detta Museeum och avslutade kvällen med en varsin cocktail o natcotallrik på en bar =)

På fredagen hade jag 2 lektioner, slutade 3 och åkte för att möta upp Familjen o satte oss på en bar för varsin Öl =) Väntade in Jonte o Carro ( även kallade Blixten & Blixtina, för att dem alltid är så snabba!!) och åkte upp i nån byggnad för good mat o en del gott vin!
Efter en super trevlig kväll drog sig alla hem till sitt place, o ja skulle upp tidigt till skolan dagen efter så behövde några timmars sömn..

Efter en rolig men seg dag på 6timmar i skolan, åkte jag till familjens hotell för att lämna grejor o byta om.
Jag o Linus drog oss före till Zoho bar, där vi skulle se kvällens fotboll match, Sverig-Danmark. Hann svepa några öl innan puben fylldes med skandinavier o annat folk. Bra stämning under hela matchen tills det som inte fick hända-hände.. Danmark vann...

Vi hängde läpp några minuter sen festades det vidare.
Även där en super rolig kväll, hanns även med lite dans för mig o Carro!
Jag o Nisse tog oss mot London Bridge station och köpte med oss jätte god Keebab innan vi gick till hotellet o sov..

Söndagen var lite tung, men inte så farligt med tanke på den mängd öl som dracks kvällen innan.. Var mest jäkligt trött då mor & far skulle upp tidigt o käka frulle, men då vare bara att kliva upp. Gratis frukost, jatack!
 Efter en stor/god frulle tog vi oss till Camden Town/Camden market, och OJ va mycke folk det var där!! Vi strosade runt lite och smaskade på all den goda maten vid food market (mat från olika delar av världen).
Åker nog tillbaka dit en dag när jag är piggare o shoppar lite =)

Regnade lite smått o var rätt kallt, så vi hoppade på en buss o tog oss mot Hyde Park för att kika in speaker corner, men det var för kallt så vi gick vidare ist mot ett jätte mysigt Fik! Satt där o mumsade på ostar, olika italenska skinka grejer, Te och pratade tills det började bli sent o jag kände att ja behövde hem o sova innan ja somnade ståendes...
Sorligt farväl då jag inte är hemma igen fören om 6v.. Saknar er redan!!

Idag har jag o Niklas vart ihop i 2år (!) och jag saknar honom mer än nånsin... Känns rätt segt att veta att det fortfarande är såå lång tid tills vi ses. Visst det kanske kommer gå fort o blablabla. Men det är jobbigt, just nu.

Jag Lara o Monique for till Brighton denna soliga dag. Och åh vad jag gillade det stället. Det ligger vid sydkusten och det var så fint med lång strand..Fast, det var Sten strand, inte sand.. Kändes dock lite konstigt att sitta o titta på havet på en beach med massa kläder på. Men det var väldigt mysigt att sitta o titta o prata, eller att åka dit o ligga o läsa en bok lr sådant. Väldigt avkopplande!
Kommer definitivt åka dit om nån vecka igen =)

Imorgon äre skola igen efter 2 dagars uppehåll. men börjar inte fören 15.40 o slutar runt 6-halv 7, drygt !
Nehepp, nu ska ja sova. I morgon är en ny dag med nya äventyr!
Hoppas allt är bra med mina nära&kära. Saknar er!

Peeeace


1 miljon diamanter.


Liten stol =)



Gjort av ludd från Tvättmaskinen...



Jag o Farfar lekte lite..



Ser ni likheten?

                                     
Nå häfftigt spegelrum.               Öl vid puben med Familjen          Marilyn Monroe´s grejer. Bla, Kläder,                                                                                       smink, skor o Körkort som var hennes när hon levde.



Hela Familjen (utom Niklas) <3

         
Världens bästa pappa!! | Världens Bästa Bror!! | Världens Bästa Mor!! | Världens Bästa andra Bror!!       


Redo för ÖL & Fotbollsmatch!

                  
              Ledsna miner efter förlusten....


Beeeeer!


syskon kärlek =))

Tagit så mycke bilder lägger upp fler på facebook sen.


Kommentarer
Postat av: alina

ohyes du ska lätt tillbaka till camden. inte för att jag varit där själv, men jag vet. nu vet du :)

JAG VILL OCKSÅ VETA PÅ RIKTIGT!!!! HAHA!!

2009-10-13 @ 01:07:02
URL: http://alinski.blogg.se/
Postat av: Cassa

Men va mysigt! Kul att prata en stund med dig igår!! Saknar dig sååååå! <3

2009-10-13 @ 08:07:19
Postat av: Sofie

Ååå, vad roligt du verkar ha!

Hoppas att allt är bra, saknar dig!

Och Grattis till 2 år!!!!

Vet att det känns tungt! Men tro mig det är lätt värt det efteråt!



Massa kramar!!!!

2009-10-13 @ 12:09:07
Postat av: alina

underbart <3

blir så rörd när ja ser mina vänner från götabyn (bullerbyn hihi) blivit så stooora ... :) <3

2009-10-13 @ 23:52:24
URL: http://alinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0