Ännu en dag avklarad.

Hade lite sovmorgon idag. Men sover halvdåligt (är nog för att det är så tomt i sängen utan en busig pojke..;-) ), så jag fick inte så mycke sovmorgon ändå. Låg i sängen o slöade med datorn ett tag, käkade lite frukost o tänkte att jag skulle ta en promenad här. Gick en bit men hamna på en återvändsgränd efter 10min, visste inte riktigt vart jag skulle gå så ja gick hem igen. Fick iaf 25mins motion =)
Gjorde iordning mig o begav mig till skolan ist. Hade 3 lektioner idag, olika klasser med olika människor, så det är lite nytt folk varje dag nu innan ja kommit in på en ny vecka.. Tror dock att jag hamna i för låg level, känner att dem i klassen pratar lite mer långsamt o sånt där. Ska ge det nån dag till o se..

Slutade halv 7 och tog mig hemåt. Säger bara rusningstid! Så mycke folk på stationerna o tågen... Börjar iaf lära mig vilka peronger jag skall hoppa på så det är inte lika jobbigt längre, och så går dte ju fortare att ta sig till skolan/hem då. =)

Imorrn kommer resten av familjen Edvardson till London. Kanske träffar dem då, annars till helgen.
Har en lång dag i skolan imorrn. 9.00-17.00. Det ser jag framemot!
Går förresten i skolan på lördagar, om jag glömt nämna det..känns lite drygt. men är ledig på sönda o måndagar ist.. Har ganska skumt schema, ska se om det går att göra något åt det. 2timmars sena lektioner vissa dagar, 8timmar andra dagar. och börja 9.00 på en lördag? nejtack!

Nej mycke nya saker varje dag gör en helt slut. Dags att sova nu, upp strax innan 7 imorgon.

Hoppas allt är bra med alla nära o kära där hemma! Glömt att säga att jag blev Super glad över de fina meddelandena i boken=)) You are the best<3

Saknar min lilla Nikke-pikke oxå. Känns tomt!

NattiNatti..



En del av shoppingen på oxfordstreet =)
De svart-vit randiga strumorna är nog världens gosigaste! ca 20kr 2-pack.



Redo för skola.

Kommentarer
Postat av: Cassa

Åå vilka snygga kläder!! :D Ha en bra dag <3

2009-10-08 @ 08:09:44
Postat av: therese

Sjukt snygga kläder jag vill också shoppa!!!

2009-10-08 @ 08:47:36
URL: http://slutavarafet.blogg.se/
Postat av: Pia

Snygging som går i skolan! :D

2009-10-08 @ 17:33:25
Postat av: Din sambo

Vem är en där nikke-pikke? Jag blir bekymrad. =)

PUSS

2009-10-09 @ 17:50:44
Postat av: linnjonsson

Absolut du ska komma hiiit vännen ! :) Är ett måste med att komma hit och kika , är ganska mysigt faktiskt ;D TA HAND OM DIG ! <3

2009-10-09 @ 23:10:45
URL: http://rockthashit.blogspot.com
Postat av: alina

very nice honey <3

skitsnygga kläder! verkligen! GAH!

det låter som du verkligen var menad för detta :)

som du är så världsvan :) STOLT ÖVER DIG!

jag skulle fan också behöva göra något liknande. du lär verlkigen växa som person :)



Kom ihåg, crumpeeets... mmmmmmmm..... <3

PUSSSSSS

2009-10-13 @ 01:04:06
URL: http://alinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0